2013. március 17., vasárnap

Kiegészítők - Ajánlás (webshop)

Sziasztok!

A mai világban fontos az ár. Hivatalos márkaüzletben, vagy viszonteladóknál olyan árak vannak, hogy ez ember vérnyomása a plafont veregeti. Például, ha szeretnél venni egy normális headsetet a telefonhoz, ott kezdődik, hogy 4 ezer. Nagyon sokan nem tudják, vagy csak egyszerűen elsiklanak a részletek mellett, de vannak olyan helyek ahol akár fél áron hozzá lehet jutni ugyanahhoz a termékhez.
Itt van példának okáért az a headset, amit kinéztem magamnak Telenornál 4.500 HUF -.-
Aztán megtaláltam egy webshopban 890 Magyar forintért ;)
Nokia WH-205 - Katti ide!
Sosem rendeltem még webshopból, de erre rámentem mint légy a szarra - már bocsánat :D
MPL (magyar posta logisztika) utánvételes rendelést választottam ami +900 forint, de így is csak 1800 forintot fizettem amikor hozta a postás a cuccot.
A csomagolásról annyit, hogy nem original dobozban érkezett, viszont vadonatúj volt ez 100%, csak éppenséggel egy apró zacskóba volt beletéve a füles, és ez volt kulturáltan becsomagolva egy kipárnázott borítékba. Akárhogy is nézem jóval féláron jutottam hozzá ahhoz, ami boltban 4500 ft lett volna.
Ezt csak azért írtam le, hogy mielőtt vagyonokat költenétek telefonos kiegészítőkre nézzétek meg ezt az oldalt: http://www.skyphone.hu

Ja, azt még meg kell jegyeznem, hogy hétfő délután adtam le a rendelésem és másnap reggel 8- kor már a kezemben volt a termék. (na ez a nem mindegy)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése